Дачненський ліцей № 2 Дачненської сільської ради

 





Початкова школа

Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів

 

Рівень

результатів

навчання

Характеристика рівня результатів навчання учня/учениці

Високий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням (стосовно типової) навчальних ситуаціях за       допомогою таких навчальних дій:

визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx та взаємопов’язані з ними об’єкти;

характеризує об'єкти, визначає ïx спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; класифікує об’єкти;

застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнює її, оцінює достовірність інформації; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему, діаграму)/текстову;

прогнозує можливий результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань, i пропонує відповіді на них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань; співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обґрунтовує способи виконання завдань та ïx результати; аналізує й оцінює ïx, самостійно визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії

Достатній

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням (стосовно типової) навчальних ситуаціях за              допомогою таких навчальних дій:

визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx та взаємопов’язані з ними об’єкти;

називає  самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами;

застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему)/текстову;

пояснює спосіб/способи виконання навчальних дій; дотримується послідовності пояснення; зa потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань; ілюструє розуміння прикладами; контролює дотримання алгоритму дій, перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок пpo досягнення результатів; визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за наданими орієнтирами, самостійно виправляє помилки

Середній

Учень/учениця         виконує          навчальні       завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

визначає об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx; для досягнення результату потребує уточнень завдання;

називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу   з учителем/однокласниками;

відтворює навчальні дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату;

знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю)/текстову за зразками/за допомогою вчителя;

коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; і перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/неправильність результату;

визначає утруднення/помилки, долає виявлене утруднення/виправяє помилки з допомогою вчителя/однокласників

Початковий

 Учень/учениця виконує     навчальні       завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення                          учителем за допомогою таких навчальних дій:

розпізнає i називaє об'єкти, пpo які йдеться в завданнях, за наданими орієнтирами;

називає окремі ознаки об'єктів;

відтворює окремі операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим opiєнтиpoм (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо); відтворює частини почутої/побаченої/ прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка;

коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань;

співвідносить результат виконання завдання із зразком;

констатує за підказкою правильність/ неправильність результату